مقایسه چاپگرهای کارت pvc

دستگاه چاپ کارت ویزیت PVC

دستگاه چاپ کارت ویزیت PVC

کارت ویزیت معرف کسب و کار، محصولات و خدمات و تجارت شما است و باید بهترین نوع دستگاه چاپ کارت ویزیت PVC را برای کارت ویزیت انتخاب کنید. بسیاری از کسب و کارها پیش از اینکه روش‌های مختلف برای بازاریابی ایجاد شود با استفاده از چاپ کارت ویزیت اقدام به معرفی خود می‌نمایند. این کارت می‌تواند شامل اطلاعات کسب و کار از جمله نام، خدمات ارائه شده، اطلاعات تماس و آدرس باشد. چاپ کارت ویزیت برای هر شرکت و مجموعه‌ای چه کوچک و چه بزرگ لازم و ضروری است. مهم نیست که می‌خواهید چه استفاده‌ای از کارت ویزیت خود بکنید، مهم این است که کارت شما باید کاملا حرفه‌ای و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند تا به خاطر بیاورند که شما چه خدمات و محصولاتی ارائه می‌نمایید و چرا باید از شما خرید کنند.

در صورتی که طراحی و چاپ کارت ویزیت خلاقانه صورت گرفته باشد، به خوبی در ذهن مشتری باقی می‌ماند و نشان می‌دهد که شما به خدمات و محصولاتی که ارائه می‌نمایید ارزش قائل هستید. بنابراین باید تلاش خود را بکنید تا یک کارت ویزیت چاپ کنید که هم از لحاظ ظاهری و هم کیفیت، نظر مخاطب شما را جلب نماید. انتخاب جنس کارت ویزیت نسبت به نوع کسب و کار می‌تواند متفاوت باشد. باید پیش از طراحی و چاپ کارت ویزیت در انتخاب جنس کارت ویزیت نسبت به کسب و کار خود تصمیم گیری نمود. کارت پی وی سی (PVC) بالاترین کیفیت را برای معرفی شما و سازمانتان به دیگران را دارد.

چاپ کارت ویزیت PVC

چاپ کارت ویزیت مقوایی بسیار رایج، راحت و ارزان است اما مقاومت و استحکام چندانی ندارد. اما چاپ کارت ویزیت pvc با وجود هزینه بیشتری که نسبت به کارت‌های مقوایی دارد، طول عمر بالاتر و کیفیت و استحکام بیشتری دارد. کارت‌های پی وی سی از جنس پلاستیک هستند که قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارند و در برابر رطوبت و آب مقاومت دارند و این ویژگی‌های بارز توجه همگان را به خود جلب کرده است. کارت PVC حس کارت ویزیت حرفه‌ای را القاء می‌کند، به علاوه این نوع کارت به خوانایی بهتر متون خیلی کمک می‌کند. کارت‌های پلاستیکی فارغ از زیبایی و سادگی و گوشه‌های دورگردی که دارد، به خاطر توانایی جذب مشتریان هم به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای چاپ کارت ویزیت محسوب می‌شود.

چاپ کارت ویزیت PVC

از عمده موارد مصرف این کارت‌ها می‌توان به انواع کارت نظیر چاپ کارت باشگاه مشتریان، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت گارانتی، چاپ کارت تخفیف و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ کارت ویزیت pvc را می‌توان بر روی انواع کارت پی وی سی ساده یا هوشمند و در ضخامت‌های ۳۰۰ میکرون، ۵۰۰ میکرون و ۷۵۰ میکرون انجام داد. چاپ انواع کارت ویزیت PVC فقط از طریق پرینتر کارت‌ها امکان‌پذیر است. در ادامه به توضیح درباره چاپگر کارت ویزیت پی وی سی و معرفی انواع و آن خواهیم پرداخت.

دستگاه چاپ کارت ویزیت پی وی سی

دستگاه‌های چاپ کارت پی وی سی در مدل‌ها و کارکردهای متنوعی در بازار وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان اقدام به چاپ کارت ویزیت با ضخامت‌های گوناگون نمود. این چاپگرها قابلیت ‎ها‎یی دارند که باعث متمایز ساختن آن‌ها از پرینترهای رومیزی معمولی شده است.

از جمله این ویژگی‌ها می‌‎توان به موارد زیر اشاره نمود:

قابلیت استفاده در هر مکان‎

دستگاه چاپ کارت ویزیت PVC ابعاد کوچکی دارد و به کاربر اجازه دهد تا از آن در روی میزهای کوچک نیز استفاده کند. مواد مصرفی این نوع چاپگر ریبون است که به راحتی در بازار یافت می‌شود و به دلیل طراحی انعطاف‌پذیری که دارد، جایگزینی مواد مصرفی در آن نیز بسیار ساده انجام می‌گیرد.

سادگی و کاربری آسان دستگاه چاپ کارت ویزیت

استفاده از پرینتر کارت برای کاربر بسیار راحت است به صورتی که می‌توان در محیط ‎ها‎ی مختلف به آسانی از آن استفاده نمود. سرویس و خدمات این دستگاه‌ها نیز مستلزم عملیات پیچیده‌ای نیست و در صورت خرابی چاپگر و یا از کار افتادن یکی از قطعات داخلی آن می‌توان به راحتی پرینتر را تعمیر نمود و قطعه معیوب را تعویض نمود.

قابلیت‌های ساختاری

  • امکان کدگذاری کارت‌های هوشمند مغناطیسی
  • مجهز به USB و اتصال اترنت (Ethernet)
  • اتصال آسان به رایانه
  • قابلیت افزودن ماژول به دستگاه
  • داشتن کلیدهای تغییر وضعیت به صورت LED رنگی
  • قابلیت نگهداری کارت در مخزن نگهدارنده ورودی دستگاه در تعداد زیاد

برای مشاهده خدمات این مجموعه در زمینه تعمیرات چاپگر کارت پی وی سی کلیک نمایید.

انواع پرینتر چاپ کارت ویزیت PVC

کارت پرینترها در انواع گوناگونی وجود دارند که هر یک قابلیت‌های خاصی دارند و توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه شده اند. از رایج‌ترین چاپگرهای موجود در بازار می‌توان به مدل‌های ذیل اشاره نمود.

  • پرینتر چاپ کارت ویزیت هایتی hiti
  • پرینتر چاپ کارت ویزیت کارت اولیس evolis
  • پرینتر چاپ کارت ویزیت کارت فارگو FARGO
  • پرینتر چاپ کارت ویزیت کارت زبرا ZEBRA
  • پرینتر چاپ کارت ویزیت کارت اسمارت SMART
  • پرینتر چاپ کارت ویزیت کارت مجیکارد MAGiCARD
  • پرینتر چاپ کارت ویزیت کارت نیسکا nisca

برای مشاهده سایر مدل‌ها می‌توانید به فروشگاه پرینتر کارت مراجعه نمایید.

 

قیمت چاپگر کارت ویزیت PVC

قیمت دستگاه چاپ کارت ویزیت بسته به نوع آن و تکنیک چاپی که دارد متفاوت خواهد بود. برای خرید دستگاه چاپ کارت ویزیت متناسب با کسب و کار خود بهتر است ابتدا نیازهای خود را مورد ارزیابی قرار دهید و سپس اقدام به تهیه بهترین آن‌ها نمایید. حتی در صورت لزوم برای کاهش هزینه‌های خود می‌توانید اقدام به خرید چاپگر دست دوم کنید.

چه امتیازی به این صفحه می‌دهید؟
تعداد کل امتیازهای ثبت شده: 11 میانگین امتیازها: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *