مقایسه چاپگرهای کارت pvc

چاپگر دست دوم

امروزه افراد زیادی برای تامین محصول مورد نیاز خود دنبال کالای دست دوم یا کارکرده هستند. با وجود افزایش قیمت دلار و تحریم‌های موجود نیز قیمت بسیاری از کالاهای وارداتی افزایش یافته است. در این میان پرینتر کارت‌ ها هم از این قائده مستثنی نبودند. افزایش قیمت چاپگر ها نیز بسیاری از افراد را برای خرید چاپگر دست دوم ترغیب کرد.

اما آیا خرید پرینتر دست دو می‌تواند مقرون به صرفه باشد؟

آیا کیفیت یک پرینتر دست دوم می‌تواند در حد یک پرینتر نو باشد؟

مهمتر از آن آیا یک پرینتر کارت دست دو می‌تواند به اندازه یک پرینتر کارت نو عمر کند؟

چگونه و از کجا می‌توانیم یک چاپگر دست دوم مناسب بخریم؟

برای پاسخ به این سوالات در ادامه همراه ما باشید.

هر آنچه برای خرید پرینتر کارت دست دوم باید بدانید …

در دنیای پیشرفته امروز که در هر دقیقه شکل جدیدی از تکنولوژی به نمایش گذاشته می‌شود پرینتر های چاپ کارت پی وی سی یکی از وسایل پرکاربردی هستند که نیاز جامعه را برطرف می‌کنند. طول عمر بالای این محصول و معرفی پرینتر های جدید به بازار موجب شده تا افراد پس از مدتی تصمیم به تعویض و استفاده از چاپگر های پیشرفته‌تر کنند. از همین رو، خرید پرینتر های دست دوم برای بعضی افراد که استفاده چندانی از آن ندارند کاربردی بوده و نیاز آن‌ها را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

طبق بررسی‌های انجام گرفته پیشنهاد ما برای تهیه پرینتر کارت در وضعیت بازار فعلی قطعا چاپگر دست دو است، البته این موضوع در حالتی مناسب است که برای تامین مبلغ خرید یک پرینتر نو مشکل دارید. 

با بررسی میزان و نوع فروش برخی پرینتر ها در فروشگاه‌های مختلفی که در کار فروش هستند به وضوح مشخص می‌شود، پرینتر های پرفروش که تقاضای زیادی دارند به دلیل کاهش موجودی در بازار رشد قیمت زیادی داشته‌اند که با ارزش واقعی آن‌ها فاصله زیادی دارد. با این وجود با عنایت به تمکن مالی برخی کاربرانی که تمایل به تهیه پرینتر نو دارند این پرینتر‌ها به پرفروش ترین‌ها تبدیل می‌شوند. اما در صورتی که افراد تمایل به صرفه جویی مالی دارند می‌توانند با حدود نصف هزینه خرید پرینتر، پرینتری با کارایی بالاتر تهیه کنند؛ یک پرینتر کارکرده اما با کارکردی بالاتر!

استفاده از چاپگر کارکرده برای چه کسانی مفید است؟

شاید استفاده از کارت پرینتر کارکرده برای کاربردهای حرفه‌ای اداری چندان رایج نباشد، اما برای آن دسته از افرادی که به بیش از یک دستگاه پرینتر نیاز دارند گزینه‌ مناسب و مقرون به صرفه‌ای است. همچنین طی چند سال اخیر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جوامع، خرید دستگاه چاپگر کارت PVC دست دوم طرفدار بیشتری پیدا کرده است. در واقع افرادی که قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارند و برای خرید یک پرینتر کارت پی وی سی جدید سرمایه کافی ندارند، به سراغ این نوع چاپگر ها می‌روند.

دستگاه چاپ کارت پی وی سی دست دوم چه تفاوتی با یک چاپگر نو دارد؟

معمولا میان یک چاپگر نو و دستگاهی که یک یا دو سال مورد استفاده قرار گرفته است تفاوت‌های چندانی وجود ندارد. بدون شک دستگاه چاپ کارت پی وی سی نو از لحاظ تکنولوژی برتری‌هایی دارد، اما این موضوع روی کارکرد سیستم تاثیر چشمگیری نخواهد داشت. به عبارتی می‌توان افزود که موفقیت یا عدم موفقیت در استفاده از این دسته از پرینتر ها معمولا به طول عمر مفید دستگاه بستگی دارد. بیشترین تفاوت پرینتر نو و پرینتر کار کرده در تعداد کارت‌هایی است که می‌تواند در دقیقه چاپ کند. قیمت پرینترهای نو بسیار بالاتر است، اما پرینترهای دست دو در چند رنج قیمت وجود دارند.

تفاوت پرینتر کارکرده و نو

آیا خرید پرینتر دست دوم کارت PVC کار درستی است یا خیر؟

گاهی اوقات شرایط مالی افراد به گونه‌ای است که تنها قادر به خرید پرینتر کارت دست دوم هستند. اما آیا پرینتر کارت کارکرده گزینه مناسبی برای آن‌هاست و می‌تواند به خوبی کار کند؟ در ادامه مواردی را بیان می‌کنیم که آگاهی از آن‌ها خالی از لطف نبوده و می‌تواند افراد را به خرید دستگاه‌ های چاپگر کارکرده امیدوار کند.

خرید کارت پرینتر کارکرده چه مزایایی دارد؟

  • قیمت پایین‌تر

قیمت چاپگر دست دوم کارت PVC به میزان کارکرد دستگاه بستگی دارد. در واقع هرچه میزان استفاده از چاپگر بیشتر باشد می‌توان آن را با قیمت پایین‌تری تهیه نمود.

  • امکان خرید دو دستگاه

قیمت چاپگرهای دست دو کارت PVC قابل قیاس با مدل جدید این دستگاه‌ها نبوده و به گونه‌ای است که متقاضیان خرید آن‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه خرید یک پرینتر نو، دو دستگاه چاپگر تهیه نمایند. در این صورت سرعت بالاتر و تعداد چاپ بیشتری خواهند داشت.

  • موقعیت مناسب جهت کسب تجربه

استفاده از پرینتر کارت دست دوم برای آن دسته از افرادی که قصد دارند برای اولین بار از این دستگاه استفاده کنند گزینه‌ بسیار مناسبی است. به این علت که چاپگر کارکرده ارزان‌تر بوده و فرآیند یادگیری برای آن‌ها هزینه کمتری را در پی خواهد داشت.

چرا قیمت چاپگر دست دوم ارزان‌تر است؟

امروزه فروش پرینتر دست دوم نسبت به گذشته بسیار رواج یافته است، زیرا کاربران به سرعت پرینتر های خود را تعویض می‌کنند تا مدل خود را به روز نمایند. به همین علت مصرف کنندگان می‌توانند مدلی که در سال گذشته تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است را با قیمت مناسب‌تری خریداری نمایند. قیمت دستگاه چاپ کارت کار کرده در بازار متنوع است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به میزان کارکرد دستگاه و عمر آن اشاره نمود.

در هنگام خرید چاپگر کارکرده باید به چه نکاتی توجه داشت؟

کارت پرینتر‌ ها در مدل‌های گوناگونی وجود دارند. برخی تک رو هستند و تنها می‌توانید با آن‌ها کارت‌های یک طرفه چاپ کنید و برخی مدل‌ها قابلیت چاپ دورو را نیز دارند. این دستگاه‌ها علاوه بر کار چاپ، قابلیت کدگذاری و لمینت را هم دارند. ویژگی دیگری که پرینتر‌ ها را متمایز می‌کند تکنولوژی چاپ آن هاست، پرینتر کارت ها در دو نوع مستقیم و غیر مستقیم وجود دارند که هرکدام برای نیازهای متفاوتی ساخته شده اند. این کاملا به نیاز شما بستگی دارد. اینکه استفاده شما کم است یا در یک محیط با تعداد چاپ زیاد در هفته یا در ماه هستید.

نیاز به قابلیت‌های چاپ تک رو و دورو، چاپ لمینت، کدگذاری، چاپ هولوگرام، چاپ اسکرچ، همه و همه ویژگی‌هایی هستند که ممکن است باعث سردرگمی شما در خرید پرینتر شوند. یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید چاپگر دست دوم باید بدان دقت شود، دسترسی به مواد مصرفی و لوازم جانبی و سایر تجهیزات دستگاه است. بنابراین باید پرینتری انتخاب شود که امکانات و تجهیزات آن در بازار موجود و قابل دسترس باشند. در ادامه سه نوع از رایج‌ترین پرینتر کارت دست دوم موجود در بازار ایران را معرفی می‌نماییم که مواد مصرفی آن‌ها نیز به راحتی یافت می‌شود.

محبوب‌ترین و ارزان‌ترین پرینتر دست دوم کدام است؟

چاپگر دست دوم هایتی CS200

می‌توان این پرینتر را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چاپگر های رومیزی معرفی نمود. مدل فوق دارای ابعاد کوچکی بوده اما کارایی فوق العاده‌ای دارد، به همین علت بیشتر در شرکت‌های کوچک نظیر دفاتر پیشخوان دولت مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه چاپ کارت دست دوم هایتی CS200 تمام رنگی است و قابلیت چاپ تکرنگ را دارد. با اینکه این ماشین چاپ یکرو بوده، اما قابلیت ارتقا دارد و می‌تواند با اتصال به ماژول دورو کننده، عملیات چاپ دورو را نیز انجام دهد.

پرینتر دست دوم هایتی CS200

چاپگر دست دوم فارگو HDP5000

با استفاده از این پرینتر می‌توان تعداد زیادی کارت با کیفیت بالا چاپ نمود. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت چاپ بالای ۲۰۰۰ عدد کارت را داشته باشد. یکی از محاسن پرینتر دست دوم فارگو ۵۰۰۰، چاپ کارت با ابعاد لب به لب است که آن را در میان کاربران محبوب ساخته است.

پرینتر دست دوم فارگو HDP5000

چاپگر دست دوم مجیکارد Enduro

کیفیت چاپ بالای کارت پرینتر دست دوم مجیکارد Enduro آن را از چاپگرهای دیگر متمایز ساخته است. این مدل کارت ها را به صورت تکرو چاپ می‌کند که و از طریق ماژول دوروزن به راحتی می‌توان آن را ارتقا داد. این محصول در هر ساعت 100 کارت رنگی و در همان مدت قادر به چاپ 500 کارت تک رنگ است.

پرینتر دست دوم مجیکارد enduro

شرکت پرینتر کارت فعال در زمینه فروش کارت پرینتر دست دوم در تهران، انواع چاپگر کارکرده را نیز عرضه می‌نماید. این دستگاه‌ها که برای سازمان‌های پر مصرف مناسب بوده در این مرکز به صورت کارکرده موجود است. مصرف کنندگان این دسته از چاپگر ها، با توجه به گران بودن قیمت کارت پرینتر می‌توانند نوع کارکرده آن‌ها را با ضمانت این مجموعه خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر است که هر پرینتر کارت کار کرده‌ ای در این فروشگاه پس از سرویس به فروش می‌رسد و شامل گارانتی و خدمات پس از فروش است.

خرید چاپگر دست دوم پی وی سی از سایت پرینتر کارت به چه صورت انجام می‌گیرد؟

در انتها لازم می‌دانیم به این نکته اشاره کنیم که پرینترهای متنوعی برای خرید وجود دارد، بنابراین بهتر است سعی کنید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر بهترین گزینه برای شما پرینتر کارت کارکرده است می‌توانید به فروشگاه پرینتر کارت مراجعه نمایید. سپس می‌توانید مدل مورد نظر خود را متناسب با نیازها و معیارهایی که دارید، انتخاب نمایید و پس از استعلام قیمت چاپگر با اطمینان اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. برای این منظور کافیست از طریق شماره تلفن‌های موجود روی سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خدماتی که مجموعه پرینتر کارت در خصوص پرینتر دست دوم برای مشتریان خود در نظر گرفته است شامل:

گارانتی محصول تا چاپ 100 عدد کارت صورت می‌گیرد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • تشخیص و عیب یابی کارت پرینتر PVC
  • نصب و راه اندازی پرینتر کارت
  • تعمیر دستگاه پرینتر
  • تامین و تعویض قطعات یدکی دستگاه چاپ کارت
  • کالیبره کردن و تست رنگ پرینتر
  • رفع ارورها و خطاهای سیستم
  • تعمیر ماژول دورو کننده چاپگر
  • تعمیرات ماژول لمینیتور دستگاه
  • به روز رسانی نرم افزار پرینتر
  • تعمیرات ورودی و خروجی کارت پرینتر
  • پشتیبانی تلفنی تعمیرات پرینتر چاپ کارت
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری چاپگر کارت
  • مشاوره رایگان جهت عیب‌یابی چاپگر

سوالات متداول درباره چاپگر دست دوم

داخل بازار ایران دو نوع چاپگر دست دو وجود دارد. دستگاه‌هایی که در ایران به صورت نو مصرف شده‌اند و پس از مدتی کنار گذاشته شده‌اند؛ که به پرینترهای ایران کار معروف هستند. و پرینترهای کارکرده وارداتی که با توجه به کشوری که از آنجا به ایران آمده‌اند نامیده می‌شوند. مانند پرینتر استوک اروپا یا پرینتر استوک امارات

عمر هر پرینتر بر اساس تعداد چاپی که انجام داده، تعریف می‌شود. قطعات داخلی دستگاه نیز مانند هد پرینتر، مادربرد و سایر قطعات عمر مفیدی دارند. در کشورهای خارجی معمولا پیش از پایان این عمر مفید پرینترها نوسازی و یا جایگزین می شوند. ولی بر اساس تجربه در بازار مصرفی ایران، تا زمانی که مشکلات پرینتر ظهور نکرده‌اند، تعمیر یا تعویض نمی‌شوند. بنابراین بطور کلی می‌توان گفت چاپگرهای دست دو وارداتی یا استوک اروپا نسبت به پرینتر کارت‌های کارکرده بازار ایران، کم کارتر بوده و قطعا دوام و عمر بیشتری خواهند داشت.

طبق بررسی‌های صورت گرفته، پیشنهاد فروشگاه پرینتر کارت برای خرید چاپگر کارت پی وی سی در وضعیت بازار فعلی، قطعا چاپگر کارکرده است. البته این گزینه زمانی برای شما مناسب است که بودجه کافی برای خرید یک پرینتر اورجینال ندارید. همچنین به دلیل افزایش قیمت کارت پرینترهایی که متقاضی بیشتری دارند، تمایل اغلب کاربران به تهیه پرینتر درست دوم است. زیرا می‌توانید با حدود نصف هزینه خرید دستگاه نو، همان چاپگر را بخرید.

بله، کارشناسان فنی ما برای انتخاب بهترین دستگاه چاپ کارت استوک متناسب با نیاز شما به صورت رایگان مشاوره می‌دهند.

در صورتی که تمایل داشته باشید دستگاه مورد نظرتان را از ما تهیه کنید، تمام تست‌ها و بررسی‌ها را انجام می‌دهیم. پرینتر سرویس شده و آماده استفاده برای شما ارسال می‌شود.

باید کانتور دستگاه را چک کنید. اغلب پرینترها دارای کانتور هستند که تعداد چاپ آن‌ها را نشان می‌دهد. این کنتور از طریق کدها، منوهای مخفی و یا به‌صورت نرم افزاری قابل چاپ هستند.

باید از آن تست چاپ بگیرید. البته تنها به چاپ یک کارت اکتفا نکنید وحداقل 5 کارت با استفاده از دستگاه چاپ کنید تا اطمینان خاطر پیدا کنید که پرینتر مشکلی ندارد.

پرینتر چاپ کارت PVC در مدل های گوناگونی وجود دارد. ویژگی‌هایی که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، ظاهر، تکنولوژی چاپ، مواد مصرفی و قابلیت‌هایشان است که هرکدام برای نیازها متفاوتی ساخته شده‌اند.این کاملا به نیاز شما بستگی دارد که در چه محیطی از دستگاه استفاده می‌کنید و توقع چه میزان کارکردی از آن دارید. با کارکرد زیاد، تعداد چاپی که در هفته یا در ماه نیاز دارید، کیفیت چاپ، موجود بودن مواد مصرفی، قطعات و تعمیرکاران آن موضوعاتی هستند که توصیه می‌کنیم پیش از خرید به آن‌ها دقت نمایید.

در صورتی که پرینتری مطابق نیازهای شما موجود داشته باشیم می‌توانید با اطمینان خاطر از ما تهیه نمایید و از امتیاز آموزش نصب و راه‌اندازی، رفع اشکال و خدمات بعدی پرینتر هم بهره‌مند شوید. در غیر اینصورت توصیه می‌کنیم، خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.

چه امتیازی به این صفحه می‌دهید؟
تعداد کل امتیازهای ثبت شده: 37 میانگین امتیازها: 4.6

۶ دیدگاه در “چاپگر دست دوم

  1. وحید جمشیدی گفت:

    خریدار پرینتر کارت زن مدل هودو

    1. printercard گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا باشماره های شرکت تماس بگیرید.
      تماس با ما

  2. عباسی گفت:

    سلام قیمت پرینتر اولیس پریماسی دست دوم چنده؟

    1. printercard گفت:

      با سلام و احترام؛
      قیمت ها هر روز در حال بروزرسانی هستند. لطفا جهت استعلام قیمت دقیق از طریق شماره ۰۲۱۶۷۹۹۱ داخلی واحد فروش تماس بگیرید.

  3. محمدی گفت:

    سلام خسته نباشید
    معمولا پرینتر کارت دست دوم چه مدت کار کرده هستند

    1. printercard گفت:

      با سلام و احترام؛
      مدت زمان کارکرد پرینترهای دست دوم متفاوت است، عامل مهمی که میزان کارکرد یک دستگاه پرینتر رو تعیین میکنه تعداد کارتی است که با استفاده از اون چاپ شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *