مقایسه چاپگرهای کارت pvc

بهترین پرینتر صدور کارت بانکی

معرفی بهترین پرینتر صدور کارت بانکی

کارت‌ های پی وی سی با طول عمر بالای خود بهترین گزینه برای اهداف بلندمدت هستند و کاربران می‌توانند از طول عمر بالای آن‌ها اطمینان داشته باشند. کارت‌ هایی که تمامی افراد جامعه به آن وابسته هستند نظیر کارت پرسنلی، کارت بانکی، کارت مترو و… توسط پرینتر کارت، چاپ می‌شوند. بسیاری از افراد این نوع پرینتر ها را در بانک‌ ها بسیار مشاهده نموده‌اند که در اصطلاح به آن‌ها دستگاه چاپ کارت بانکی یا پرینتر پست بانک نیز می‌گویند. زمانی که برای دریافت کارت بانکی به بانک‌ها مراجعه می‌کنید، این دستگاه‌ ها هستند که در کمترین زمان، مشخصات و هویت افراد را داخل این کارت‌ ها به مشتریان تحویل می‌دهند.

وقتی که به دنبال یک گزینه مناسب برای چاپ کارت PVC هستید، متوجه می‌شوید که تعداد پرینتر های چاپ کارت در سطح بازار بسیار بیشتر از سطح انتظار شما هستند. انواع مختلفی از پرینتر های کارت PVC وجود دارند که با توجه به نیاز مشتریان و کیفیت کارت می‌توانند تکنیک‌ های مختلف چاپ را اجرا کنند. هر کدام از این پرینتر ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند که امکان استفاده از آن‌ها به عنوان معیار قضاوت وجود دارد. از پرینتر های ساده مانند چاپگر زبرا P110i یا چاپگر مجیکارد گرفته، تا دستگاه‌ های با حجم بالا و با قابلیت چاپ لایه امنیتی لمینیت چاپگر اولیس Securion یا چاپگر فارگو HDP5000 همگی برای چاپ کارت PVC با کاربرد مختلف استفاده می‌شوند. در این بخش چند نوع از پرکاربردترین و بهترین پرینتر صدور کارت بانکی معرفی خواهد شد.

پرینترهای کارت PVC مناسب برای بانک ها، پست بانک ها و دفاتر پیشخوان

امروزه کارت‌ های PVC نقش بزرگی در تمامی مشاغل و کسب و کار‌ها دارد به گونه‌ای که در هر ارگان یا سازمان دولتی و خصوصی یک دستگاه کارت پرینتر لازم است تا با استفاده از آن کارت پی وی سی را چاپ کرده و شخصی‌سازی کنند. بانک ها، پست بانک‌ها و دفاتر پیشخوان مراکزی هستند که برای چاپ کارت و ارائه خدمات به مشتریان خود نیاز به پرینتر صدور کارت دارند. چاپگر های مناسب برای صدور کارت در این مجموعه‌ها باید قابلیت چاپ کارت مگنت و رمزگذاری آن را داشته باشند و با سیستم‌های بانکی سازگار باشند. در ادامه به معرفی سه مدل دستگاه صدور آنی کارت که قابل استفاده در این مراکز هستند خواهیم پرداخت.

پرینتر صدور کارت اولیس EVOLIS Dualys 3

کارت پرینتر اولیس Dualys 3 یکی از انواع پرینتر های چاپ کارت پی وی سی است که نوعی دستگاه لیزری رنگی محسوب می‌شود. چاپگر فوق قابلیت چاپ دورو به صورت همزمان را دارد و چاپ کارت را به صورت لب به لب انجام می‌دهد. وضوح چاپ در این چاپگر کارت ۳۰۰ dpi است و برای چاپ انواع کارت PVC از جمله کارت‌ های مگنت و حافظه دار به کار می‌رود. ظرفیت مخزن ورودی در این دستگاه ۱۰۰ کارت و ظرفیت مخزن خروجی آن نیز ۱۰۰ کارت است. این دستگاه صدور عابر بانک مجهز به پورت اتصالی USB است و با انواع سیستم عامل‌ها سازگاری دارد و قابل نصب است. این دستگاه از جمله دستگاه‌ های معروفی است که با انواع سیستم‌ های بانکی سازگاری دارد و در پست بانک‌ ها جهت کدگذاری کارت‌ های مگنت به کار می‌رود.

پرینتر کارت اولیس Evolis Dualys 3

پرینتر صدور کارت اولیس EVOLIS PEBBLE 4

برای چاپ انواع کارت‌ های بانکی و مگنت دار دستگاه چاپگر کارت بانکی اولیس PEBBLE ۴ با قابلیت مگنت را می‌توان به کار برد که روش چاپ مستقیم دارد. این چاپگر کارت علاوه بر اینکه طرح مورد نظر را روی کارت‌ها چاپ می‌کند می‌تواند کارهای مربوط به کدگذاری کارت‌ های بانکی را نیز انجام دهد. در هر بار استفاده از این چاپگر می‌توان ۱۰۰ کارت را در مخزن ورودی قرار داد و مخزن خروجی آن ۵۰ عددی است. این دستگاه وضوح چاپ 300dpi دارد و چاپ را با کیفیت بالایی انجام می‌دهد. چاپ این دستگاه نیز از لبه کارت است و به پورت USB مجهز است.

پرینتر کارت اولیس Evolis Pebble4

پرینتر صدور کارت هودو HODOO SIP30

پرینتر هودو SIP30 تک رو زن با قابلیت مگنت است که چاپ را به صورت لب به لب انجام می‌دهد و برای پست بانک ها مناسب است. این چاپگر با انواع سیستم عامل‌ها سازگاری دارد و پورت موجود در آن USB است. سرعت چاپ این محصول 150 کارت در ساعت به صورت یک رو با کیفیت 300 dpi است. ظرفیت مخزن ورودی این پرینتر 100 کارت و مخزن خروجی آن 50 کارت است.

پرینتر کارت هودو HODOO SIP30

تمامی مدل‌های فوق با سیستم پست بانک و نرم افزار بنکو سازگار هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در فروشگاه پرینتر کارت تماس حاصل فرمایید.

چه امتیازی به این صفحه می‌دهید؟
تعداد کل امتیازهای ثبت شده: 15 میانگین امتیازها: 4.3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *